Rakentajan OmaKastelli-palvelu uudistui

Kastelli-talon rakentajan ja asukkaan oma digipalvelu on uudistunut. OmaKastelli sisältää nyt entistä enemmän tarkkoja ohjeita ja neuvoja, jotka tekevät rakentamisprosessista kevyemmän.

OmaKastelli on ollut Kastelli-talojen rakentajien käytössä jo vuodesta 2014, ja uudistuksessa on keskitytty päivittämään sisältöjä ja taustajärjestelmien toimintaa asiakaspalautteen mukaan.

”Seuraamme asiakkaiden viestejä ja kysymyksiä päivittäin, ja nyt tuntui sopivalta hetkeltä käydä palvelukokonaisuutta läpi ja puuttua asiakkaiden esiin nostamiin kipukohtiin”, kertoo OmaKastellin pääkäyttäjä Kaisa Meriläinen Kastelli-talojen asiakaspalvelusta.

OmaKastellin uudistusprosessi alkoi viime vuoden lokakuussa. ”Kävimme tiimin kanssa läpi eri teemoja ja uudistimme palvelun asiasisältöjä”, kertoo projektia koordinoinut Meriläinen. ”Nyt kaikki asiakkaan kannalta olennainen tieto on OmaKastellissa nopeasti saatavilla, myös mobiililaitteilla ja tabletilla.”